Nog 1 nachtje....

27 januari 2019 - Breda, Nederland

Hu, het is vandaag al 27 januari. Normaal zou ik denken; gewoon een doodnormale heerlijke luie zondag, maar vandaag was toch iets anders. Ik slaap vanavond namelijk nog 1 nachtje in mijn eigen bedje en vlieg morgen al naar Bali toe 🙃🎉 Best wel spannend!!

Morgen nog de laatste dingetjes regelen, even iedereen gedag zeggen en dan op naar Schiphol. Raar hoor om mijn lieve ouders, broertje, opa, oma en alle andere gezellige vriendinnen en mensen bijna 2,5 maand niet te zien. Wel heb ik super veel zin in dit avontuur!

1. Nelleke Leijs:
    Hoi Zoe,
    Een hele goede reis naar Bali en toch even sterkte bij het afscheid.
    Misschien even slikken, maar je krijgt er zoveel voor terug.
    Nogmaas een fantastische tijd daar toegewenst!
  2. Lucie:
    28 januari 2019
    Ha Zoë, wat ga jij een avontuur beleven zeg! Super goed van je dat je dit doet. Ik wens je een geweldige, mooie, inspirerende, onvergetelijke reis toe. Ik ga je zeker volgen. Heel veel liefs en een dikke kus van mij💋🍀😘 Lucie
  3. Jamie Van steen:
    Heel veel plezier Zoë en een hele goede reis! X
  4. Leerlingen groep 8 Auris de Spreekhoorn:
    28 januari 2019
    Veel plezier en geniet ervan!!!
  5. Oma:
    👵🏼❤️❤️❤️
  6. Charlotte:
    28 januari 2019
    Lieve zoë wat supergaaf wat je gaat doen. Een hele goede leuke reis. GENIET!!😍💋💋💋