Maandag 18-3

18 maart 2019 - North Kuta, Indonesië

Tring tring, we mogen weer! 7:00 uur ging de wekker en had ik best wel moeite met opstaan.. Ik smeerde mijn broodje pindakaas zoals iedere ochtend, dronk een beetje water en stapte rond 8:00 uur op de scooter naar Tabanan, stage.

Vandaag had ik mijn favoriete klasje, PG A (2-3 jarige). De ‘echte’ juf was niet op school vandaag, dus was alleen de assistent juf in de klas. We dansten, speelden een spelletje en kletsten over regenbogen ookal kon ik het niet verstaan🌈. De kindjes vonden het heel leuk.

Toen door naar Primary class om daar Engels te geven/begeleiden. De kinderen moesten een verhaalt lezen en ik bedacht een spelletje over bezienswaardigheden (huis, bibliotheek, school, postkantoor etc.). Ze bedankten Miss Mira (juf van de klas) en mij en toen kon ik gelijk doorlopen naar het eetgedeelte waar mijn lunch, Mi goreng, klaarstond. Lekker!

Ik pakte mijn spulletjes en scooterde ‘hati hati’ zoals ze hier zeggen (=voorzichtig) naar huis toe. Eline was net vertrokken naar het strand, dus vond ik het wel gezellig om naar haar toe te gaan en even lekker in de zon te liggen. Helaas was de zon na 1,5 uur alweer bedekt met wolken en had ik een beetje spijt dat ik m