Vrijdag 01-03, vrij

1 maart 2019 - North Kuta, Indonesië

Good morning, ik zonder kater, de rest allemaal lam en hoofdpijn. Ik was laat naar bed gegaan, dus werd ik pas rond 11:30 uur wakker. Ik appte in de groepsapp of er mensen met mij mee wilde gaan ontbijten (wat eigenlijk meer lunchen was, hihi) bij Monsieur Spoon, een zaakje met allemaal brood en super lekkere smoothie bowls. Ilse, Gerda, Willeke en Eline vonden dit wel een goed idee. Zij waren namelijk ook allemaal vrij die dag. We reden ernaartoe, zonder navigatie, dus je raad het al... We reden natuurlijk weer helemaal de verkeerde kant op. Ik wist de weg wel, dus besloot ik om Eline achterna te rijden, haar op te halen en met de rest (die inmiddels ook de verkeerde weg in waren gereden) uiteindelijk toch bij de goede bestemming aan te komen. Ik bestelde de 'Super Healthy Bowl' en een verse Jus d'orange.

Na het ontbijten/lunchen reden we door naar het strand, Double 6 beach in Seminyak. Gerda verdwaald weer eens en had tot onze verbazing ook geen internet om de weg op te zoeken. Na lange tijd kwam ze toch aan en plofte ze naast ons neer in de beanbags, uitzicht op zee. Daar hebben we best wel lang gelegen, ook nog wat regen gehad, maar vooral genoten van de chille omgeving. Om 16:00 uur ging ik met een aantal meiden nog langs Seminyak Village, naar de H&M en Drifter shop. Ik kocht bij H&M een leuke blouse en een bikinitopje. Bij Drifter heb ik mijn broekpakje die ik aan had tijdens het ongeluk en die helemaal kapot was gegaan opnieuw gekocht. Yeah, geslaagd! Toen scooterden we weer terug naar huis toe.

Ik heb gedoucht, al het zand van mijj afgespoeld, leuk setje kleding aan en toen gingen we om 19:00 uur naar Testuo sushi om Ilse haar verjaardag te vieren. Heerlijk, dit was oprecht 1 van de aller lekkerste sushi die ik ooit heb gegeten. Het kosten dan ook zo'n 199K = +- 12 euro. Na het heerlijke eten waar we allemaal erg van hebben genoten, reden we terug naar huis. Daar hebben we nog eventjes gechilld, accommodatie geboekt voor dit weekend in Jimbaran en toen ben ik rond 22:00 uur naar mijn kamer gegaan om mijn tas in te pakken voor dit weekend en nog even gezellig te facetimen met mijn bestie Kim. Die stond trouwens op het punt om op ski vakantie te gaan. Daarna ben ik lekker gaan slapen.

1. Oma:
    4 maart 2019