Geen zorgen alles gaat goed

30 maart 2019 - Batununggul, Indonesië

Sorry sorry sorry lieve allemaal, maar komende week komen er even geen verhalen meer. Ben 100% aan het genieten van mijn laatste weekje hier op Bali, dus heb even geen tijd en/of behoefte om te moeten denken aan de reisveslagen.. Ik maak elke dag een kleine notitie, dus zal in Nederland alsnog de nog missende vehalen bijwerken. Nogmaals sorry en tot over een weekje weer in Nederland!!

1. Oma:
    👵🏼❤️
  2. Lucie:
    30 maart 2019
    Hoi Zoë, ga ontzettend genieten van je laatste week daar. Dit avontuur mag je je leven lang met je meedragen, geweldig toch. Ik heb genoten van al je verhalen, af en toe was ik wel eens jaloers op je, bijv als je op het strand lag, lekker aan het buffelen was of aan het chillen met je vriendinnen en soms ook vrienden. Maak er een mooie laatste week van lieve meid. Tot gauw weer in ons ook mooie kikkerlandje. Liefs Lucie en ook een knuf van geri💋🎶😘🎶🍀
  3. Bettina Van der Vaart:
    30 maart 2019
    Lieve Zoë. Geniet van je laatste week op Bali. Het gaat vast wel lukken om er weer iets moois van te maken😉. Dat heb je de afgelopen 9 weken wel laten zien. Leuk dat je het hebt willen delen en dat we alles mochten 'meebeleven'. Met plezier heb ik je verhalen gelezen. Tot gauw en liefs uit een voorjaars Lessach. 🌼💕🐝
  4. Nelleke Leijs:
    31 maart 2019
    Hee Zoe, groot gelijk. Je hebt ons heel erg mee laten genieten. En dat is super. Nog een mooie laatste week en dan kunnen we je "live" gaan uithoren😊Groetjes
  5. Miep:
    31 maart 2019
    Groot gelijk Zoë,alles eruit halen de laatste week!
    Liefs Miep
  6. Julian:
    1 april 2019
    Lijkt mij genoeg redenen om Bali nog eens aan te doen. Veel plezier gedurende de laatste week! We zien uit naar je thuiskomst. Tot zaterdag!😁goede ✈ gewenst (chicken or pasta?)😉
  7. Zoe van der Vaart:
    2 april 2019