Donderdag 14-2 Valentijn

14 februari 2019 - Kerobokan Kelod, Indonesië

Hallo hallo,

ik dacht het werd weer eens tijd om iets op deze blog te zetten. Het is nu bijna een week geleden dat ik ten val raakte, maar gelukkig merk ik dat het beter gaat. Mijn schaafwonden beginnen te jeuken, ik ben veel mobieler en merk dat ik weer meer wil proberen te doen. Vandaag gedoucht, wel voorzichtig en zonder zeep 💦. Fris en druitig lekker de hele dag een beetje genikst. Netflix was de afgelopen week mijn beste vriend. S avonds gingen een paar huisgenootjes buiten de deur eten en vroeg Eline of ik heel voorzichtig bij haar achterop de scooter wilde proberen. Het restaurantje ‘Nook’ (onze vaste stamkroeg hier op Bali) lag maar 5 minuutjes rijden van onze homestay, dus ik tapete mijn arm af, deed wat kleren aan en stapte gezellig bij Eline achterop. Echt soepel bewegen kon ik niet, maar gelukkig deed het ritje ook geen pijn. Lekker gegeten bij Nook en toen weer terug. Ben blij dat ik dit weer even heb kunnen doen.

Dan te bedenken dat het ook nog Valentijnsdag is vandaag ❤️. Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik niet met een knappe Balinees naar huis zou komen 😜😊. Ik geef vooral veel liefde en aandacht aan de mensen van wie ik hou, ook al zijn die op dit moment vooral aan de andere kant van de wereld.

Thuis aangekomen heb ik de meiden welterusten gewenst en ben ik nog snel even naar onze burensupermarktje gelopen. Eline is morgen jarig en ik wil toch nog wel iets leuks geven. Ik besloot een tasje te maken met een paar dingetjes erin: flesje ‘anti-kater water’ met een paracetamolletje eraan, Oreo koekjes en een blikje Lime limonade (stiekem wilde ik liever Lime juice). Ik schreef er op mijn kamer, voor zover ik dat kon met mijn arm waar een inmiddels een dikke korst op zit, nog een kaartje bij. Toen mijn tanden gepoest en lekker slapen..

1. Julian:
    14 februari 2019
    Zoe, goed te lezen dat je aan de betere hand bent. Mama en ik hebben Valentijnsavond schilderend doorgebracht in de keuken to be. Wordt morgenochtend afgeleverd en maandag gezet. Zie uit naar ons facetime moment dit weekend. Groet, Pa.