Terug van weggeweest.

17 februari 2019 - North Kuta, Indonesië

Poe, even een tijdje geen reisvehaal geschreven. Ik ben langzamerhand weer in mijn oude Bali ritme te komen. Af en toe even ergens iets eten of gewoon gezellig winkeltjes kijken.

Mijn schaafwonden gaan een stuk beter en ik voel mij ook weer oké. Gisteren  ben ik eerst met Rachel, 1 van mijn huisgenootjes naar een paar winkeltjes gewees. Echt gelachen, man wat is zij druk en enthousiast. Ik heb een jurkjes gekocht en goed afgedinkt haha van 400k roepia voor 110k roepia.Later op de dag hadden we het openingsfeest bij Hotel Kerta van YPI (de stageorganisatie waarmee ik hier ben). We gingen er met de Gocar (taxi) heen. Yes ik kon weer redelijk normaal in een auto zitten 🎉😜. Toen we het terrein opreden, stonden er zo‘n 50 mensen te dansen, eten/drinken of ze waren aan het zwemmen. Grappig! Je kon er saté of friet halen bij locale mensen die op het terrein stonden. Verder kletste iedereen een beetje met elkaar en heb ik ongeveer 8 keer verteld waarom ik verband om mijn arm heen had. Na 2,5 uur daar geweest te zijn, vond ik maar ook Yuul het wel goed en bestelden we een Gocar terug naar huis toe. Ook Eline en Ilse reden (op Eline haar scooter) terug naar huis. Yuul moest ook nog werken die avond, dus het was prima.

Vandaag heb ik samen met Eline, Sherell en Rachel bij mama Bali boven pannekoekjes ontbeten. Heerlijk! Daarna pakten we onze spulletjes, bedankten we mama Bali en reden we naar het strand in Seminyak. Daar namen de meiden surflessen en heb ik vooral genoten van het strand en gewoon weer even op pad zijn 🌊🐟. Ondertussen namen we af en toe wat te drinken en te eten en besloot ik rond 15:30 uur weer terug naar huis te gaan. Ik liep richting de geparkeerde scooters, daar lag namelijk mijn helm die ik op de heenweg achterop bij Eline op had. Ik bestelde een Gojack (taxiscooter). Die nam trouwens echt een side seeing tour sluip door kruip door route naar huis. Thuis even gedoucht en schone kleren aangedaan. Ik bestelde met Yuul en Rachel sushi, Gerda en Willeke gingen bij de karaokebar eten en Ilse en Sherell waren nog shoppen. Eline is trouwens voor 2 dagen naar Singapur ivm haar visum. Ze is van stage gewisseld en moest daardoor haar visum aan laten passen. Morgen heb ik stage, ga ik rustig en voorzichtig alles weer oppakken.

1. Lucie:
    18 februari 2019
    Fijn Zoë, dat je weer zover opgeknapt bent en dat je weer naar stage kunt.
    Wel gezellig zo met al die vriendinnen om je heen vanalles doen zien en kopen op dat mooie eiland. Geniet er maar van. Liefs Lucie😘🍀