Aangekomen op bestemming

30 januari 2019 - North Kuta, Indonesië

Na een reis van 17 uur, ben ik gisteravond laat aangekomen op Denpasar Airport en opgehaald door Lars en Jasper. Ze brachtten mij naar mijn verblijfplaats, Bunga Sari, Kerobokan. Met alle bagage naar binnen, mijn gastouders hallo gezegd en toen nog een theetje gedronken ☕️. Omdat ik (ondanks de jetleg) best moe was ging ik niet te laat slapen.

De wekker ging om 8:50 uur, want ik ging met Olivier (een student die hier al 6 maanden zit) en Yuul ( een nieuw huisgenootje) ontbijten bij een tentje verderop. Met alle spulletjes en mijn eerste laagje zonnebrand op achterop bij Olivier op de scooter en toen kwamen we na ongeveer 5 minuutjes rijden bij een super schattig eettentje aan, After Taste. Ik nam een fruitsalade, mega lekker 🍉🍍🍌.

Eenmaal terug bij ons huis, ontmoetten we de nieuwe 3 meisjes, waarmee ik al wel contact had. Eline, Sherell en Ilse. Met hun kozen we vervolgens een scooter uit bij papa en mama Bali. Morgen ga ik even oefenen 🛵.

We reden naar een supermarktje en een bank om te pinnen. Wat chipjes en shampoo gehaald en toen weer terug naar het huis om even om te kleden voor het strand.

Toen we dat gedaan hadden, reden we door naar het strand, La Brisa, Canggu. Lekker de hele middag gezeten, wat gedronken en over het strand gewandeld. Ik geniet, maar zit nog wel erg met thuis in mijn hoofd. Hopelijk wordt dat beter komende dagen...

Morgen om 8:00 uur word ik opgehaald en ga ik voor het eerst naar mijn stageschooltje om kennis te maken. Spannend!

1. Bettina van der Vaart:
    30 januari 2019
    Hoi Zoë. Leuk om je eerste ervaringen op Bali te lezen. Klinkt allemaal goed. Even lekker acclimatiseren en de boel verkennen. Veel plezier en geniet. Liefs van ons uit Lessach.
  2. Oma:
    31 januari 2019
    Goed,mooi,👵🏼❤️👧🏻❤️
  3. Esther Welten:
    1 februari 2019
    Lieve Zoe,

Eindelijk tijd om jouw reisblog te lezen.
    Wat een mooie ervaring. Geniet ervan daar en blog maar regelmatig. Dan genieten wij hier nog een beetje mee.

Groetjes,
    Esther