High in the sky

29 januari 2019 - Singapore, Singapore

Het was gisteravond om 20:10 uur tijd om het vliegtuig in te gaan. Ik bepakt en bezakt met mijn paspoort en boardingpass langs de stewardessen en toen mocht ik met zo’n 300 andere mensen door de slurf het vliegtuig in. Daarna op mijn plekje (54 G) gaan zitten, er lag een lekker kussentje met een KLM dekentje 🛫✈️. Rond 21:05 uur stegen we op en begon het avontuur echt!

Ik zat naast een super lief 50+ echtpaar dat ook richting Bali ging. We wisselde wat info uit over wie we waren en wat we gingen doen op Bali. En toen kregen we eten, hihi de menukaart bestond uit pasta met zongedroogde tomaatjes of een Hollandse hap met gehaktballetjes en brocolli. Ik nam de pasta, maar erg veel kreeg ik niet naar binnen, omdat ik een uur geleden nog met papa en mama bij de BurgerKing zat 🍔🍟. De vlucht naar Singapur duurde 12 uur en 10 minuten. 7 uur daarvan heb ik lekker geslapen, hoewel echt lekker slapen kun je haast niet in een vliegtuig. Ook heb ik nog een film gekeken en wat muziek geluisterd.  Ondanks het avondeten en het ontbijtje (waar ik ook weinig van gegeten heb) met bij behorende drankjes die we kregen, hoefde ik maar 2x naar de wc.

Om 9:34 uur Nederlandse tijd landden we veilig op luchthaven Singapur waar ik nu met een veel te dikke trui, het is hier namelijk 30 graden, dit verslagje zit te typen. We werden in gate D42 neergezet en moesten voor de zekerheid nog 1x door de secuirity heen. Dit was allemaal prima. Zodadelijk stappen we weer in het vliegtuig en gaan we eindelijk naar Bali!