De grote dag!

28 januari 2019 - Schiphol, Nederland

Vandaag is de grote dag, ik vertrek naar Bali en jeejtje wat gieren de zenuwen door mijn lijf! Ik heb lekker geslapen en heb nog even wat vriendinnetjes gedag gezegd voordat ik met papa en mama naar Schiphol reed. Mijn koffer woog 19 kilo, score 😜🙈!

Ik ben ‘s middags nog even naar de stad gereden om van die klompjes aan een sleutelhanger te kopen. Toen snel naar huis, want papa stond te wachten met de auto. Ik vlug alle laatste kleine dingetjes bij elkaar geraapt, daarna naar mama die nog op haar school was. Oei, nog wat vergeten, dus wij weer terug langs huis en toen waren we echt klaar om naar Schiphol te gaan.

Geen files onderweg, gelukkig! Op P1 geparkeerd bij het plaatje Vuurtoren en vervolgens via de wc’s door naar het inchecken. Ik had mijn boardingpass al geprint, dus hoefde alleen maar mijn koffer af te leveren. Toen dat gebeurd was hebben papa, mama en ik een iets te grote vette hap gehaald bij Burger King, maar wel lekker nog even een momentje met hun. Ja en je raad het al, toen kwam het vervelende moment van afscheid nemen 😢😢. Er rolde wat traantjes over mijn wangen en stiekem zag ik er bij mama ook een paar, maar ik weet dat het goed komt! Nog een paar keer zwaaien en toen belandde ik in de rij voor de secuirity. Mijn tas werd eruit gepikt, maar bleek later niks mee aan de hand te zijn. Paspoort laten zien en toen naar gate 20. Nu zit ik lekker op een stoeltje muziek te luisteren en ga ik straks het vliegtuig in. Tot later!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ivonne van der Made:
    29 januari 2019
    Beste Zoë
    Vanuit het koude Nederland wens ik jou een super leuke, leerzame en mooi tijd daar in Bali. Geniet van alle nieuwe ervaringen en blijf ons op de hoogte houden van al je belevenissen. Het gaat je goed.

Lieve groetjes van Ivonne van der Made