Donderdag 7 februari

7 februari 2019 - North Kuta, Indonesië

Phoe, vervelend zo'n dagje vrij! Ik had geen wekker gezet, heb de andere meiden ook niet weg horen gaan vanochtend. Om 10:00 uur vond ik toch echt wel dat het tijd was voor mij om op te staan, dus besloot ik lekker mijn watermeloen aan te snijden. In het zonnetje met een glas koud water en een halve watermeloen zat ik te ontbijten. Daarna wilde ik graag wat scooteren, dus reed ik met mijn Google Maps aan richting Canggu. Onderweg stopte ik af en toe om van die té leuke boutiquetjes in te duiken op zoek naar leuke spulletjes. Uiteindelijk belandde ik bij Lena's Kitchen en heb ik met Eline gelunched. Dat vond ik nou oprecht echt mega gezellig! Eline moest ff tegen iemand aanpraten, want ze heeft het nog niet zo naar haar zin op stage. Laat ik nou de juiste persoon zijn bij wie dat kan. Ze moest om 14:00 uur weer terug zijn op stage, dus betaalde ze mij haar deel van het eten en bleef ik nog even hangen bij dit veel te fijne plekje. Ik heb er wel tot 15:00 uur nog gezeten.

Ik wilde vandaag nog iets doen, namelijk de Love market in Canggu. Ik reed ernaartoe. Ik stond er nog niet eens voor geparkeerd met mijn scooter of ik keek mijn ogen al uit naar de vele tasjes, armbandjes en doeken die er hingen/lagen. En wat een fijn sfeertje hing er, helemaal niet zo'n massa verkoop plekje waar elke Balinees je aanspreekt of je iets van ze wil kopen. Ik kocht er wat dingetjes, ik zeg nog niet wat en ook nog niet voor wie... hihi. Toen besloot ik terug naar huis te rijden en lekker even wat op mijn laptop te gaan doen. Ook heb ik gefacetimed met de klas (en Ivonne). Leuk om hun ook weer even te zien. Nu ga ik zwemmen en straks gaan we met het hele huis lekker ergens wat eten. Tot later!