Vrije dag

23 februari 2019 - North Kuta, Indonesië

Pisang Goreng, gefrituurde banaan 🍌. Dat was ons ontbijt wat mama Bali op de tafel beneden had neergezet. Heel lekker! Ik was vrij vandaag en heb na gisteravond wel even lekker uitgeslapen tot 10:30 uur.

Om 11:30 uur nam ik een Gojak naar Jet Black Ginger in Canggu om mijn nagels even goed te laten doen, want afgelopen week bij die ene salon was ik niet zo tevreden 💅🏻. Uni, zo heette de mevrouw die de manicure deed.

Toen terug naar huis, om vervolgens met Yuul naar het strand te gaan. Gerda en Sherell kwamen later. Wat is het strand toch lekker. Ik heb tot mijn knieën in de zee gestaan om toch even af te koelen. Ik bestelde wat eten bij onze grote vriendin van het eten hier op het strand, een Mi Goreng 🍝🍜. Op een gegeven moment keek ik achter mij en zag ik zulke donkere wolken dat het best wel eens kon gaan regenen. En ja hoor, eerst een kei harde knal en daarna met zijn allen onder te parasol om te schuilen voor de kleine beetje regen die er viel ☔️. Aan het einde van de middag ging Gerda eerst alvast naar huis toe en reed ik later met Yuul en Sherell via de Mac donalfs naar huis gereden. Daar appte Gerda ons dat ze verdwaald was, haha. Uiteindelijk stuurde Yuul de locatie van thuis en vond ze de weg terug. Ook wij reden terug naar huis.

Even gechilld in de tuin en op mijn kamer. Daarna heb ik op de hoek Nasi Goreng gehaald. Ook heel erg gelachen met de meiden. Wat is het toch gezellig! Om 22:00 uur ben ik gaan slapen.

1. Nelleke Leijs:
    25 februari 2019
    Hoi Zoe,
    Zo leuk om te lezen dat je weer kunt genieten dat je het zo gezellig hebt met de anderen!
    en wat bijzonder dat je een bruiloft mee gaatmaken, lucky you!!!