Zaterdag 02-02 ☀️

2 februari 2019 - North Kuta, Indonesië

Hihi het is de 2e van de 2e maand. Goeie morgen! Om 8:10 uur hoorde ik mijn wekker rinkelen en was het tijd om naar After Taste (ontbijttentje) te rijden. Ik nam een fruitbowl en een pineapple juice. Lekker kletsen en genieten van het nu al mooie weer, dan is het pas 8:30 uur haha. Ik heb weer een paar keer op en neer gereden in de rustige straat op de scooter en ook nu ging het weer goed, zo goed zelfs dat ik naar ons verblijf ben gereden. Jeej en het ging ook echt goed, jullie zijn vast erg trots op mij 😊🛵.

Na dit avontuur hebben we thuis even gechilld. Olivier was zijn koffer aan het inpakken en wij zaten gewoon lekker beneden bij het zwembad een boekje te lezen of op ons telefoon Instagram en mail checken.

We (Olivier, Ilse, Eline en ik) verzamelde onze strandspullen en reden vervolgens naar een lunchtentje om even wat te eten. Het was een mega lokaal wegrestaurantje wat gerund werd door een heel lief Balinese familie. Je kreeg een bordje en bestek en liep daarna langs een paar pannen en schotels met overheerlijk vers Indonesisch eten. Rijst, kip, boontjes, echt van alles. We aten het lekker op, rekende met zijn vijven omgerekend niet meer dan 7 euro af en reden toen door naar La Brisa, de strandtent van de eerste dag. Tot nu toe heb ik vandaag de hele dag al zelf gereden, knap hè.

Ilse en ik reden een beetje samen, ons eigen tempo en met Ilse haar navigatie aan. Tot we bij het strand aankwamen en toch zoiets hadden van dit klopt niet, dit is niet La Brisa. We waren gewoon heel dat welkomsbord van de scooterparkeerplaats voorbij gereden 😅. Toch vonden we het en parkeerden we onze scooters bij de zo’n 250 andere scooters die er al stonden. Op het terrein van La Brisa hing weer diezelfde fijne en gezellige sfeer, we gingen zitten bij Olivier en Eline die er al waren en ik dook gelijk het zwembad in.

Eigenlijk de hele middag daar geweest, gezwommen en genoten van het zonnetje. Rond 17:00 uur zijn Olivier, Ilse en ik terug gereden naar ons huis. Eline kwam ietsjes later terug. Ondertussen had ik gedouched en even gefacetimed met mama, papa en oma&opa, fijn!

We gingen snel wat eten bij die foodcourd een eindje verderop, maar we hadden niet alle tijd van de wereld, want Olivier moest naar het vliegveld toe. We zeiden gedag, zwaaiden hem uit en bedankten hem voor de afgelopen paar dagen. Ilse, Eline en ik ruimden onze spulletjes vervolgens een beetje op, Ilse ging daarna drank halen voor Eline en haar zelf (ik hield het bij water) en we deden een spelletje. Super gezellig. Om 21:15 uur namen zij een Gocar om uit te gaan en ging ik slapen. Welterusten!

1. Bettina Van der Vaart:
    2 februari 2019
    Hoi Zoë. Je hebt al heel wat meegemaakt in die paar dagen! Leuk om het allemaal te volgen. Ben echt trots op m'n nichtje 🤗
    Heel veel succes en plezier op het schooltje. Je gaat er zeker iets moois van maken. Kijken uit naar je volgende verhalen. Liefs 💕
  2. Julian:
    4 februari 2019
    Lekker even op adem gekomen. Vandaag de eerste stagedag
    Ben benieuwd naar je verhalen. Het klinkt heel goed tot nu toe. Ik lees je blog graag. Ik zie uit naar het vervolg. Goed bezig meid! Groet, Pa.👍😙